Инфлуенсър маркетингът и въобще Instagram в следващите години ще се върне към началния си вид и вече няма да се използват толкова много филтри. Това каза Биляна Славейкова, инфлуенсър, в интервю пред Bloomberg TV Bulgaria.
"Хората и по-големите инфлуенсъри спряха да използват толкова много филтри. Връщаме се към малко по-естествения начин, по който изглеждат снимките ни, а с това и към възможността всичко да не бъде толкова режисирано. Сега става по-реално, както беше в началото, като се публикуват снимки директно от мястото".
Когато брандовете обследват детайлно инфлуенсърите, с които планират да работят, те не се фокусират само върху количествения параметър, но и върху качеството на постовете и на аудиторията им, заяви доц. д-р Кристиян Постаджиян, преподавател по реклама в НБУ.Той коментира, че всеки инфлуенсър се хвали с броя последователи, но това не е достатъчно.
"Доста по-важен параметър при инфлъенсър маркетинга е качеството", допълни Постаджиян.
Още по темата вижте на BloombergTV.bg.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК