Тази година, най-гледаното спортно събитие в американския ефир - "Супербоул", успя да надмине миналогодишното по рейтинг. Средно около 100 милиона души са превключили на каналите на Fox, за да проследят двубоя между “Канзас Сити Шийфс” и “Сан Франциско 49”. А за шоуто на полувремето се погрижиха латино звездите Шакира и Дженифър Лопес, които взривиха публиката с музика и танци.
Тази година, цената за 30-секундна реклама по време на емблематичния финал достигна умопомрачаващите 5,6 млн. долара. В тях се наблюдаваха редица световни знаменитости, сред които Бил Мъри, Джейсън Момоа и Том Брейди.
Най-очакваните филми за 2020 година също получиха своя момент на слава по време на Супербоул. Със специално подготвени за събитието реклами бяха представени новия епизод в поредицата за Джеймс Бонд “Смъртта може да почака”, дългоочакваният филм за супергероинята “Черната вдовица” и деветата част на екшъна “Бързи и яростни”.
В най-зрелищното събитие отвъд Океана се появи и българска следа. Синът на Къци Вапцаров, Асен Вапцаров участва в създаването на музикалния аранжимент към една от рекламите, излъчени по време на събитието. Самият той се похвали с постижението си, като разкри работата си по рекламата на световна козметична марка.
За да получи правата върху спортните събития тази година, Fox плати на Националната футболна лига на Съединените щати над 1 милиард долара. Само в 40-минутния рекламния блок по време на "Супербоул", медията е успяла да излъчи 50 реклами, от които спечели около 460 милиона долара.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК