За пет минути китайският лайвстриймър Син Ба продаде 42,5 млн. комплекта продукти за грижа за кожата на Whoo и реализира приходи за над 400 млн. юана (57 млн. долара) по време на шопинг събитие през изминалия ноември, съобщава Kuaishou - видеоплатформа на Tencent.
За много китайци това олицетворява мечтата им за богатство за една нощ и социалната мобилност, която то може да им донесе.
А за световните марки тези популярни личности, които се определят като ключови лидери на общественото мнение, се оказват най-ефективният начин да достигнат до стотици милиони купувачи в Китай, пише Investor.bg.
В най-ранните дни на лайв стрийминга в региона се появяват цял куп говорители, които зрителите са готови да затрупат с подаръци под формата на виртуални пари.
Всъщност трите провинции на Дунбей са имали най-голям дял професионални лайвстриймъри през 2018 г., показват данни на китайската платформа за социални мрежи Momo.
Позовавайки се на официални данни, докладът съобщава, че до средата на миналата година в Китай е имало над 425 млн. лайвстриймъри. И броят им се увеличава.
За потребители на Kuaishou с повече от 1 милион фенове обемът на трансакциите през последните 11 месеца е нараснал 9 пъти, срещу 34 пъти за тези с 200 000 фенове, каза Уан Юлин, изпълнителен директор на Мокуай, партньор на видеоплатформата, на конференция в Пекин на 17 декември.
Снимка: Pixabay
Харесайте страница ни във Facebook ТУК