Милиони потребители в САЩ се очаква да се възползват от изгодните онлайн предложения около Деня на благодарността, но от Wall Street Journal предупреждават хората да са внимателни.
Според изданието много онлайн покупки на дребно са водени от подвеждащи тактики, които имат за цел да накарат потребителите да купят стоки, които иначе не биха взели.
Сред тези тактики попадат офертите за ограничен период от време, които в крайна сметка не приключват наистина, фалшивите известия, които посочват, че някой продукт е почти разпродаден и таймерите, които призовават пазаруващите да завършат покупката преди сесията им да изтече.
Подобни машинации, които биха могли да засегнат до 68,7 млн. потребители на Кибер понеделника, повдигат въпроса: Купувач ли сте или нещо друго?
Цялата статия четете в Investor.bg
Снимка: Reuters
Харесайте страница ни във Facebook ТУК