Приложението Instagram, собственост на Facebook, планира да премахне броя на харесванията, които се виждат под публикациите, за част от потребителите в Съединените щати. Целта на този ход е да намали конкуренцията между хората в услугата за споделяне на снимки и видео, пише Investor.bg
Още през април Instagram предприе такива стъпки на част от пазарите, на които оперира, започвайки от Канада, а след това в Япония и Бразилия. Съединените щати са един от най-големите пазари на Instagram с над 106 млн. потребители, сочат данни на EMarketer.
Потребителите ще могат да получават информация за броя харесвания на публикациите им, стига да желаят, но тези метрики няма да се виждат от другите в Instagram, твърди компанията. Мосери разкри, че тестът ще започне следващата седмица и ще обхване само част от потребителската база в САЩ.
Броят последователи и харесвания в Instagram превърнаха приложението в едно от основните места онлайн, в които хората измерват популярността си, особено тинейджърите и младите хора.
От години компанията се опитва да се бори с тази конкуренция вътре в платформата и да промотира ролеви модели чрез публикации в собствения си профил. По този начин тя се надява да помогне приложението да се превърне по-скоро в място за творчество и изкуство, вместо за самореклама.
Снимка: Reuters
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК