Около три месеца, след като Walt Disney придоби Twentieth Century Fox, двете студиа имаха обща премиера на червения килим в Холивуд на филма "Х-Мен: Тъмния Феникс" - първото подобно голямо събиутие на Fox след сливането.
Преди събитието това лято Disney е изпратила на директорите и служителите на Fox 13 страници с насоки как точно трябва да се случи всичко. Мъжете трябва да се избръснат, жените „да носят лек грим“. Служителите са получили наставление да носят часовници, тъй като използването на телефони, било то за гледането на часа или за правенето на снимки, е било категорично забранено. Работещите във Fox също е трябвало да се уверят, че филмовите звезди не дъвчат дъвки на червения килим, разкриват насоките, разгледани от Wall Street Journal.
Това е само едно от подробните наставления за служителите на Fox за близо година и половина откакто Disney реши да придобие развлекателните активи на 21st Century Fox за 71,3 млрд. долара, включително Twentieth Century Fox. Така че когато този месец главният изпълнителен директор на Disney Робърт Айгър заяви пред анализаторите от Wall Street, че филмите на Fox оказват натиск върху рекордната година за неговото студио, някои директори на Fox посочиха с пръст обратно към Disney.
Айгър твърди, че представянето на Fox е "доста под това, което е било, и доста под това, което се надявахме, когато направихме придобиването". Той прехвърли голяма част от вината на протакането на самото придобиване. Бяха нужни 17 месеца от сключването на сделката в края на 2017 г. до приключването ѝ през март. Директорите на Fox, твърдят в лични разговори, че всичко това е свързано с несигурността и нерешителността, идващи от липсата на комуникация от страна на Disney през това време.
Продължението на статията четете в Investor.bg
Снимка: Reuters