Собственичката на кафене Мари Сутея, която е над 50-годишна, може би прекарва също толкова време в Instagram, колкото нейните пристрастени към социалната мрежа деца, които са на по над 20 г., пише CNBC.
Бившата учителка се е преместила от Австралия в Бали, Индонезия, където е отворила Crate Cafe, известно като “Раят на инстаграмърите” сред туристите, чужденците и местните.
Сутея създава Crate по начин, по който да привлече потребителите на социалната мрежа. Бистрото е минималистично и светло. Естествена светлина влиза директно в ресторанта. Изложени са уникални произведения на изкуството, а ястията се поднасят така, че да са перфектни за снимка.
“Всеки може да приготви бекон и яйца”, коментира тя. “Но как да ги направите така, че която и снимка да видите, да знаете, че това са яйца и бекон от Crate?”.
По-голямата част от бизнеса ѝ е свързана с клиенти, които откриват ресторанта през Insatgram. Акаунтът му в приложението за споделяне на снимки и видео вече има над 47 хил. последователи и включва комбинация от храна и хора, позиращи преди да похапнат апетитните ястия.
Сутея не използва други социални мрежи като Facebook и Twitter, за да рекламира ресторанта си, научи investor.bg.
“Хората си говорят в Instagram. Така че е нужно да ви споменават в Instagram, имейли и да имате уебсайт”, твърди тя. “Наистина ли се нуждаете от нещо повече?”.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК