Комисията за защита на потребителите започна проверка на туристическата агенция, която организира екскурзията до Охрид за Нова година, но не осигури предложените нощувки и празнична вечеря. Санкцията за проваления празник може да е от 3000 до 30 хиляди лева.
Част от групата български туристи, които си платиха екскурзия с празнична вечеря за Нова година в Охрид, са посрещнали 2019 г. в пристройка към ресторант, оградена с найлони. Това разказа пред Bulgaria ON AIR Александър Пейчев, участник в пътуването.
На 31 декември, когато по програма групата е имала празнична вечеря, собственикът на ресторанта заявил, че вечеря няма, защото не е платена.
Тъй като в пристройката към ресторанта е било много студено, семейството на Пейчев остава там само час и с такси се прибира към хотела.
Комисията за защита на потребителите вече се е самосезирала по случая. Преди няколко години същият туроператор е глобяван от Комисията. Санкцията обаче отива в държавния бюджет. Засегнатите потребители могат да подадат иск в съда.
Днес офисът на туристическата агенция остана затворен. Но офертите за миналите и предстоящите пътувания можеха да се видят на витрината.