Отново съмнения за източването на БДЖ. Дали е с предизвестен край изборът на изпълнител за ремонта на 9 вагона, все още не се знае, защото Обществената поръчка все още не е завършила. Така обаче смятат останалите участници, които искат да ремонтират въпросните 9 вагона.
Една от фирмите желаеща да участва в тази поръчка твърди, че процедурата е така създадена, че на нея да отговаря само една фирма, за която се твърди, че е свързана с изпълнителният директор на Железопътна администрация.
Преди месец БДЖ обявява обществена поръчка за ремонт на 9 локомотива, в депо и съоръжения на БДЖ, който ще се осъществи с части и от работници на БДЖ, а след ремонта на частна фирма ще бъдат платени 4 милиона лева.
Така според останалите участници в търга обществената поръчка е с предизвестен край. БДЖ ще съизпълнява 80% от обема на поръчката в собствени сграда, със собствен персонал, със собствени части всичко това е записано в поръчката.
Според желаещите да ремонтират локомотивите, обществената поръчка за рехабилитацията на локомотивите е направена така, че на условията да отговаря само една единствена фирма, която не разполага с нужното за ремонта оборудване- ЖП Тракция ЕООД.
Министърът на транспорта Ивайло Московски вече е разпоредил пълен одит на обществената поръчка.
Вижте още в репортажа