fallback

Знае ли българинът правата си като потребител?

Ако във Финландия 90% от ползващите онлайн услуги пускат жалби, то у нас процентите са двойно по-малко

17.03.2018 | 17:00 Автор: Велислав Филипов

Около 2000 жалби годишно постъпват в Европейския потребителски център. Две трети от тях са заради онлайн пазаруване. Световният ден на потребителите беше повод хората да научат повече за правата си като онлайн клиенти.

Объркване на пратката, забавяне или изобщо недоставяне на продукта са основните проблеми при онлайн пазаруването. Ако във Финландия например 90% от потребителите на онлайн услуги пускат жалби, то у нас процентите са двойно по-малко.

Европейския потребителски център предлага безплатна защита на потребителските права както и правна услуга, ако се стигне до съд между потребител и онлайн търговец. 

Вижте повече във видеото.

fallback
Още от Репортажи
fallback