Според закона за личните данни, политическата реклама се приравнява на търговската. Глобите за подобни нарушения са големи,а за политическото семейство в Брюксел,към което се причислява този политически субект, са двойни,каза председателят на КЗЛД Венцислав Карадажов. Той допълни,че от май, от когато е в сила новият регламент за защита за личните данни,жалбите скочили почти тройно. Масово хората се оплаквали от колекторски фирми,защото смятат,че незаконно са предоставени данните им. В комисията имало и данни за закупени предплатени карти за мобилни услуги с лична карта на човек,който дори не подозирал за това. Те били ползвани от Ало измамници.
Юлия Пригонча от Асоциацията за защита на личните данни посочи,че масово потребителите не четат общите условия на търговците,както и на сайтовете. Изпращането на копия на лични или банкови карти също е грешка,припомни тя.