fallback

Каква туристическа реклама ни трябва пред света

В Директно говорим за начините, чрез които България може да стане топ дестинация за летовниците от другите държави. Как да привлечем повече туристи у нас, след като броя на резервациите за Турция, Гърция и Тунис е значително по-малък? Каква алтернатива

22.03.2016 | 11:08 Автор: Неда Василева

България ще бъде една от най-популярните и търсени летни туристически дестинации тази година, прогнозира преди дни директорът на Световното туристическо изложение в Париж. Засиленият интерес към страната ни е „изненадващ“, но това може да се обясни със спада на резервации към съседните ни Гърция и Турция, както и към Тунис – заради атентатите през 2015 година и бежанския наплив в тези държави.

Според гостите в Директно проф. Димитър Тадаръков и Маги Гигова напливът от туристи няма да е огромен, те обаче са оптимисти за развитието на сектора у нас. Според тях са ни нужни повече професионалисти и по-ясна програма, за да видим ръст на печалбите и на посетителите у нас и да се рекламираме ефективно пред света.

Чуйте още смятат ли гостите ни и гражданите, че се нуждаем от ново лого и изобщо - какви са най-големите проблеми и какви са възможните решения в сектора.

За всичко, което Ви интересува, пишете на фейсбук страницата DirektnoONAIR.

 

fallback
Още от Директно
fallback