В началото на зимния сезон, на дневен ред отново са поредните граждански раздори с „Топлофикация – София“. Според националният омбудсман Мая Манолова, която се взря в делата на дружеството след стотиците жалби, Топлофикация си позволява "издевателство над клиентите и принудително събиране на вземания". Омбудсманът бие камбаната, че е законово и редно абонатът да бъде информиран, ако срещу него се завежда дело, както и да бъде информиран, разбира се, какво точно дължи, което почти никога не се случва. Напротив – от дружеството често пристъпват направо към съдебна процедура, по бързия ред на производство. Някои от най-фрапиращите случаи за са смешни суми като 2 стотинки, а с всички съпътстващи разходи дължимите суми на гражданите, срещу които се водят дела, се увеличават със средно 1000 лева.
За всичко, което ви интересува, питайте на интернет страницата на предаването: DirektnoONAIR