Как пандемията промени нагласите на потребителите и как маркетинг секторът реагира на промените?
Българската асоциация на рекламодателите организира седмите BAAwards, които този път са с фокус върху хората и екипите. В това издание на конкурса БАР обръща фокуса и насочва погледите на всички не само към продукта, който рекламодатели и рекламисти са създали, а към хората и екипите, които са участвали в този процес.
Асоциациацията обръща внимание на това как се промени бизнес средата, интересите и търсенията на хората, отношенията в бизнеса и рекламната индустрия в тежките и нови условия на пандемията.
Крайният срок за кандидатстване е 14 февруари. Bulgaria ON AIR e медиен партньор на събитието.
Темата коментирахме с д-р Свилен Стрезов и Силвия Костова, членове на Управителния съвет и жури в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите – BAAwards.