Само 20 на сто от автоинструкторите работят законно, каза Красимир Георгиев от Асоциацията за квалификация на автомобилистите в България. Той обясни в предаването "Директно", че масово инструктори дават пари на автошколи, за да ползват техни лицензи.
Така на пазара има "обучения от разстояние" и други, които предлагат обучение за малко пари. А на пътя излизат неподготвени водачи.
Сериозен проблем има и при автосервизите. Половината от тях са незаконни, обясни Емил Германов - председател на Съюза на автосервизите у нас.
Според изчисления, ако у нас има около 4 млн. коли, всяка от тях влиза в сервиз само веднъж годишно, то това означава че всеки ден се ремонтират по 16 000 коли. При легални около 7000 сервиза това нямало как да се случи.