Бекъм за бизнеса, спорта и брандовете

10.09.2014 | 10:56
Бекъм за бизнеса, спорта и брандовете

Дейвид Бекъм не се отказва от плановете си за стадион в Маями и може да получи неочакван партньор и неговия първокласен терен в центъра.

Според комисар Марк Сарноф, Бекъм е в преговори с Genting Group от месеци за обединяване на усилията около строежа на стадиона в Resorts World Miami, съобщава Curbed Miami.

Изданието цитира Сарноф, който казва, че е поканил Бекъм да обсъдят идеята за стадион в центъра.

Плановете на Дейвид Бекъм да докара франчайза на MSL в Маями зависят от подкрепата на кмета на Маями Томас Регаладо, стана ясно през юни. Досега Регаладо беше ключов съюзник в плановете на звездата за новия проект, но забрани строежа на стадион край брега.

Изненадващият отказ през лятото бе втория за месец, който бившият капитан на националния отбор на Англия получи.

Бекъм има намерение да построи стадион с 25 000 места чрез групата инвеститори, в която влизат импресариото Саймън Фулър и боливийския телеком милиардер Марсело Клауре.

Последните му коментари по случая бяха направени в Ню Йорк, където на 10 септември представи колекцията си за Belstaff.

В откъсите от интервю Бекъм говори за малкия и големия успех, за бизнеса и футбола, и за брандовете.

Чуйте коментара на Дейвид Бекъм за Bloomberg - във видеото.

Казах, че искам да доведа отбор в Маями. Обаче се намеси политиката. Има препятствия по пътя и ние се изправихме пред тях, но да ви кажа, аз съм напорист. Отидох в Маями и казах, че искам Ол Трафорд, искам Уембли, искам .. стадион до Бъкингамския дворец. Мечтая си за стадион край брега. Но не се получи. Дадоха ни алтернативни локации. Ще стане.

***
Маями ще стане. Ще стане. Да, уверен съм. Знам, че ще се получи. Много съм горд, че съм част от MLS, но още повече се гордея в това, че знам, че футболът ще се развива в една от най-тежките и най-добри футболни лиги в тази страна.

***

Работихме упорито. Наследил съм го от терена и го пренесох в бизнеса си. Мисля, че ако се стараеш, нещата ще се получат.

***

През годините показах колко е важен за мен брандът. Хората не са ме виждали в нещо, в което не участвам пряко. Винаги участвам лично, 110%, защото хората виждат това, което правя. Виждат, че брандът носи лично отношение - било обувките или колекциите. Виждат, че лично съм се заел с това и затова успяваме.