Защо скочиха цените за Уимбълдън

24.06.2014 | 13:38
Защо скочиха цените за Уимбълдън
Защо скочиха цените за Уимбълдън


Репортаж на Керълайн Хайд от Bloomberg.

Опашките стават огромни, много хора идват през нощта за да опитат да се доберат до някой от билетите, които се продават от сутринта. Ентусиазмът се отразява и на собствениците на Уимбълдън, които правят големи пари.

Говори се за 28-те хиляди килограма ягоди, които са изядени - са 3 или 4 ТИР-а, изядени за няколко седмици миналата година.

25 000 бутилки шампанско са изпити също миналата година.

Представете си всички тези продажби… печалбата се е изсипвала над Уимбълдън по време на шампионата.

Печалбата през 2013 е паднала със 7%, но все пак говорим за удвояване на печалбата от 2010, която е била от 25 милиона паунда.

Феноменално количество пари отива при играчите, които буквално вземат пари от феновете, освен парите за излъчването, както и част от билетите.

148 паунда, толкова ще ви струва да посетите финала при мъжете.

А на черно могат да достигнат и 3000 паунда, ако се опитате да си вземете билет преди мача.

За последните 5 години привилегията да отидете на всички мачове е поскъпнала с 80%. Този ентусиазъм е типична британска черта, за да видиш Анди Мъри, могат да доведат до реалното повишаване на цените тази година.

Турнирът може да е на повече от век, но е в крак с времето, що се отнася до технологии и социални медии.

Не само феновете тук се вълнуват. Хора по целия свят искат да станат част от случващото се.

430 милиона преглеждания на техния уебсайт бяха регистрирани миналата година. Te се чудят как по-добре да внедрят социалните медии, за да повишават  интереса. Те работят с IBM от 1990 и имат някои интересни неща.

Разполагат с команден център за социалните социалните  медии. Звучи доста вълнуващо.

Те разполагат нещо, наречено Сламтракър, което прави статистики и събира данни в реално време, прави графики на ударите, на победителите, на загубилите, прогнози как ще се представи даден играч по време на мача и се качва в уебсайт.

Също така има ъпдейтнати приложения за Андроид и iPhone. Това е компания, която наистина се опитва да достигне до дигиталните маниаци, както и до хората, които са сега тук с нас.