Международната организация Green Day Forum отличи компании, които са иновативни, прогресивни и пълни с нови идеи. Телевизия Bulgaria On Air спечели нововъведената тази година категория „Зелен дебют“.
„Зеленият бизнес е бъдещето. Той отдавна е насърчаван в добре развитите икономики и е време и страната да започне да набира скорост. Зелената иновация е инвестиция в екологията, в здравето, в бъдещето и всеки, който има зелено мислене трябва да е горд с това“, коментира Йоанна Николова, водещата на Сутрешния блок.
Всички компании в страната ни трябва да отдават все по-голямо значение на зеления бизнес, категорична беше тя. „Аз съм най-горда с приложението в моето ежедневие, но и в работното място в медията ни“, допълни още водещата.
На церемонията бяха връчени още много престижни отличия, сред които беше и „Зелена личност на България“, спечелена от Марина Стефанова, която представя страна ни на Конференцията на ООН за устойчиво развитие.
Националният конкурс „Най-зелените компании в България” се провежда за трета поредна година. Стремежът на организаторите е той да се превърне в ежегодна традиция, която да провокира фирмите да инвестират в екологични политики.
„Българските компании вече виждат предимствата на това да управляват бизнеса си в посока устойчиво развитие. Както неведнъж сме заявявали, зеленият бизнес е модерен бизнес”, добави Надя Маринова, управляващ партньор на b2b Media.
„Това, което ни радва е, че тази година отчитаме повишен интерес към конкурса. Фактът, че са кандидатствали 10% повече компании, в сранение с миналата година, е повече от красноречив”, заяви изпълнителният директор на b2b Media Валентин Маринов.