Всяка тринадесета българка е болна от рак на гърдата. В Западна Европа от заболяването страда всяка десета жена, докато в САЩ- всяка осма. Тази тревожна статистика провокира членовете на клуб „Бизнес лейди“ и списание Business Lady да стартират национална кампания за превенция и преодоляване на последиците от болестта. Кръгла маса под надслов "Жените в бизнеса срещу рака на гърдата" е първата инициатива, на която медиен партньор е телевизия Bulgaria ON AIR.Кампанията "Ангели срещу рака на гърдата“е насочена към физическото и емоционално преодоляване на травмите след операция на рак на гърдата. Сред нейните цели са повишаване нивото на здравната култура у нас и засилване на мерките за профилактика.Кампанията е насочена и към набирането на средства за закупуване на импланти за жени, на които предстои да бъдат оперирани от рак на гърдата. Осигуряването на безплатни прегледи е другата цел на инициаторите на инициативата, стана ясно по време на събитието.