Bulgaria On Air спечели втори престижен приз от фестивала Mediamixx в Албена. В оспорвана надпревара медийната група бе отличена като най-добра крос медиа на годината и прибави втори "Златен чадър" към първия, получен за най-интелигентна инвестиция в медийния сектор (Smart Investor). Според международното жури на фестивала Bulgaria On Air е впечатляващ пример за стартиращ проект, който работи за бъдещето на медийния пазар.
Плутархос Маридакис, експерт по медийно планиране и бранд билдинг, коментира, че за да работят на световно ниво, на българските медии им липсват не идеи и възможности, а смелост. Според него това, което отличава Bulgaria On Air от другите в конкурсната надпревара, са именно смелостта и мащабът.
Дария Попова, журналист от Дойче Веле и също член на журито, обясни, че сериозното и експертно съдържание е това, което е взело превес при нейното решение.
Йордан Йорданов, специалист в мениджмънт на социалните медии, допълни, че бъдещето е в крос медиите. Според него проекти като Bulgaria On Air са истински добър пример за модерно съдържание и комуникация с публиката.
Bulgaria On Air взе и специалната годишна награда "Умна инвестиция" за 2012. Тя се присъжда за усилията, вложени в съдържание, човешки капитал и модерен възглед за развитие.
Bulgaria On Air е сред пионерите в развитието на крос медиите у нас – медийната група включва едноименната телевизия, радио, печатни издания (списанията The Inflight Magazine, The Business Magazine и предстоящото издание за туризъм GO On Air), електронното издание www.bgonair.bg и специализирания сайт за автомобили и автомобилен бизнес Auto On Air (www.autoonair.bg).