fallback

В бъдеще всеки ще бъде програмен директор на своята телевизия

Работещият човек е този, за когото трябва да се разказват истории и да се правят филми, казва Виктория Миткова, изпълнителен директор на Bulgaria On Air

07.02.2012 | 17:20

 Г-жо Миткова, как се роди идеята за създаване на телевизия Bulgaria On Air? 

 Виктория Миткова:

 Просто на сериозната бизнес телевизия й дойде времето. Ще кажете – как така? Криза е, инвестициите са свити, а рекламният пазар е добил размера на шагренова кожа. Но това не е първата криза и надявам се, никой няма да оспори желанието на  всички да излезем от нея по-здрави, но и по-информирани.

Доколкото зная, и списание „Мениджър” е тръгнало по време на криза, нали? Има привиден парадокс в тази история. Вероятно, когато небесата на икономиката са мрачни, някой трябва да пусне малко светлина. А светлината идва от всяка гледка на работещ човек! За него си струва да се разказват истории, да се правят филми, да се дават награди, като „Мениджър на годината”. В момента България е на 61-во място в света по свобода на икономиката в 184 държави, наблюдавани от „Уолстрийт джърнал”. Предприемчивостта на хората й обаче би била в топ 10.

Вече наблюдавахме как се развиват (или по-скоро не мръдват от фазата на намеренията) платформи за „икономизиране на политиката”. Журналистиката добросъвестно информираше за тях. През това време бизнесът на България, който произвежда брутния вътрешен продукт и храни милиони семейства, сякаш беше наритан в най-далечния ъгъл на общественото внимание и беше облепен с негативни епитети. Надявам се да дойде краят на това „риалити”. Няма кой друг, освен медиите, да балансира темите в общия ни живот. Телевизия „Bulgaria On air” е част от това усилие.

     Какъв е профилът на зрителя на Bulgaria On Air? 

 Виктория Миткова:

 Нашата аудитория е вашата – на списание „Мениджър”: това са активните хора,мениджърите, собствениците на малък и среден бизнес, служителите в компании, данъкоплатците, клиентите, експертите на фондовия пазар, студентите по икономика и бизнес администрация, с две думи – хората, които държат съдбата си в своите ръце и добавят стойност за развитието на България.  

    Вие сте изпълнителен директор на медийната група Bulgaria On Air, която включва телевизия, радио, списание и уеб платформа. Как виждате развитие на медиите като цяло в България?

 Виктория Миткова:

 Сред оптимистите съм – чашата за мен винаги е полупълна, вместо да е наполовина празна. Вярвам в прогнозата на Нели Огнянова, единствения професор на Източна Европа по международно медийно право, че предстои консолидация извън традиционните медии. Както тя отбелязва, от 7 милиарда души население на земята 2 милиарда вече са в интернет. Класическата телевизия, над която зрителят няма друг контрол, освен да я включи или изключи, също ще се променя. Всеки ще може да е „програмен директор” на своята телевизия, да си избира сам съдържание и време за гледане чрез новите технологии. Ето защо нашият проект е напълно интерактивен.

(цялото интервю можете да откриете на страниците на сп.Мениджър)

fallback
Още от Ако сте пропуснали
fallback