Всеки един от нас ежедневно е потребител - как да обаче да сме сигурно, че не сме жертва на порочни търговски практики, как да се защитим и какво е нужно да знаем - разказва в студиото на предаването "Десет" председателят на КЗП - Димитър Маргаритов.
10 ВАЖНИ ПРАВИЛА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
1. ПРАВО НА БЕЗОПАСНОСТ 2. ПРАВО НА ИНФОРМАЦИЯ 3. ПРАВО НА ИЗБОР 4. ПРАВО ДА БЪДЕШ ЧУТ 5. ПРАВО НА ОБЕЗЩЕТЕНИЕ 6. ПРАВО НА ОБРАЗОВАНИЕ 7. ПРАВО ДЕФЕКТНИ СТОКИ ДА БЪДАТ РЕМОНТИРАНИ/ЗАМЕНЕНИ 8. ПРАВО НА ДОГОВОР БЕЗ НЕРАВНОПРАВНИ КЛАУЗИ 9. ПРАВО НА ВРЪЩАНЕ ДО 14 ДНИ НА ЗАКУПЕНИ ОНЛАЙН СТОКИ 10.ПРАВО НА БЕЗПЛАТНА ПОМОЩ ОТ ЕВРОПЕЙСКИ ПОТРЕБИТЕЛСКИ ЦЕНТРОВЕ
Какви права имаме като потребители вижте във видеото: