fallback

Паника в McDonald's

Има отлив на клиенти от McDonald's. Отиващият си шеф на компанията не успя да напипа пулса на пазара.

29.01.2015 | 18:19 Автор: Делян Петришки

Със Стийв Истърбрук начело McDonald's разчита, че британският й бранд мениджър ще направи за глобалния бизнес на компанията това, което направи за нея във Великобритания. Защото когато той заеме мястото на изпълнителен директор на 1-ви март, той вече ще е решил какво да прави, коментира Нейра Чехич от Bloomberg.

Отговорността му ще нарасне от 1200 ресторанта на Острова до повече от 36 000 в повече от 100 страни по света. Въпреки че McDonald's все още е най-голямата верига за ресторанти в света, тя преживя най-големия срив в продажите в САЩ от повече от десетилетие.

Компанията се бори да остане предпочитан избор на

Още по темата

между 20 и 40 годишна възраст, които започват да пренебрегват ресторантите от типа за всекиго по нещо. Chipotle и други вериги за бързо хранене междувременно привличат тези по-млади клиенти.

McDonald's загуби и част от репутацията си сред нискобюджетните потребители, след като конкурентите като Burger King започнаха да предлагат по-евтини пилешки хапки и други продукти. Компанията има проблеми и в Азия в последно време.

Дали Истърбрук ще успее да промени виждането на клиентите за бранда? Той започна работа в McDonald's през 1993 г., напусна компанията през 2011, за да стане директор в на други две британски вериги, след което се върна в McDonald's през 2013. Оттогава той е начело на маркетинга, рекламара и разработването на менюто. Всъщност през 2006 г. той каза, че яде меню от McDonald's всеки ден.

 

fallback
fallback