Емили Чан, Блумбърг: "69 000 фена, 170 луксозни места, 1.3 милиарда долара. "Сан Франциско Фортинайнърс" започват сезона на "Националната футболна лига" на чисто нов модерен, високотехнологичен стадион. Intel и SAP са партньори на стадиона на Levi's, а Yahoo спонсорира залата на футбола. Има 2200 телевизора с плосък екран и ако това не е достатъчно, феновете могат да гледат и таблото. Повечето стадиони на "Националната футболна лига" не могат да се конкурират с HD преживяването, което сега феновете имат, когато гледат футбол вкъщи.
Новият стадион е в Санта Клара – на 72 дълги километра, южно от Сан Франциско, в сърцето на Силициевата долина. Това означава, че трябва да ухажва и смартфоните. Има екип от 29 инженери, наети от водещи технологични компании като Facebook и Google. Инженерите са създали специално приложение, което показва моментални повторения. Това е безплатно преживяване без билет, с което дори можете да си поръчате нещо по телефона. Кутиите за безжичен интернет се намират на три метра от всяко място и са инсталирани повече от 200 станции за зареждане на телефони. Интернет – 40 гигабайта. Това е четири пъти повече от изискванията на "Националната футболна лига".
Парааг Марати, президент на "Сан Франциско Фортинайнърс": Вероятно имаме повече технологични партньори от всеки друг стадион и това е така заради визията, която искаме да изградим. Искахме мястото да физическото проявление на Силициевата долина. На някои стадиони не можете да направите снимки или инстаграм, а понякога дори не можете да се обадите по телефона, защото линиите са претоварени или няма покритие. Независимо къде седите на стадиона, можете да си поръчате бира или хотдог до мястото си. Независимо дали сте на първия ред или на балкона. Това е наполовина технология и наполовина индустриално инженерство. Ще има период на обучение за всички. Тествахме звука и смятаме, че ще бъде много силно. Звукът се отразява от ложите и се връща на терена. Но няма как да знаем преди да доведем 70 хиляди фена".