Триш Риган, Блумбърг: Колко притеснително трябва да бъде това за Uber в този момент и по какъв начин се объркват плановете им?
Дейвид Мафуда, главен изпълнителен директор на Bandwagon: На мнение съм, че това малка крачка назад за Uber. Ситуацията е подобна на тази в Ню Йорк, когато регулаторните органи казаха, че трябва да се играе по техните правила, вместо по тези на Uber. Uber black все още оперира в Германия, но Uber Pop е нерегламентиран в страната.
Триш Ригън, Блумбърг: Така, че превозите са достъпни?
Дейвид Мафуда, главен изпълнителен директор на Bandwagon: Превозите в Европа се извършват по модела от Ню Йорк. В другите градове се наемат нелицензирани шофьори, но в Ню Йорк се използват само лицензирани автомобили и шофьори. Същото нещо трябва да се случи и в Германия. Предполагам, че ще се работи по тази схема и на други места, където регулаторните органи са затегнали контрола.
Триш Ригън, Блумбърг: Значи това е просто леко забавяне, така ли? Все пак те трябва да се договорят със всеки отделен пазар.
Дейвид Мафуда, главен изпълнителен директор на Bandwagon: Все пак, Uber е компания, която е изградена от конфликта. Това е част от нещата за тях. Не мисля, че това е сериозен проблем.
Триш Риган, Блумбърг: Ти каза, че те са изградени от конфликта. Доста си критичен, но все пак си техен конкурент, по някакъв начин.
Дейвид Мафуда, главен изпълнителен директор на Bandwagon: Индиректно. Ние не работим със собствени шофьори. И това е една от причините сме в партньорство с Hailo, които са едни от най-големите в световен мащаб. Има изградена много добра система пътник до пътник, всеки може да види кой иска да се придвижи в неговата посока , докато е в колата. Така, че ние може да работим с абсолютно всички, предоставящи такива услуги и където е възможно.
Триш Риган, Блумбърг: Мислиш ли, че Uber имат желание да работят с вас? Тези партньорства за които говореше преди малко са по-различни от концепцията, която те имат.
Дейвид: Uber наскоро пуснаха Приложно-програмен интерфейс. Очевидно ние няма да работим с тях. Но те наистина имат интерес да работят с други компании от този бранш.
Триш Риган, Блумбърг: Какво е бъдещето на бранша, според теб? Никой от нас да няма собствена кола един ден? С изключение на шофьорите?
Дейвид Мафуда, главен изпълнителен директор на Bandwagon: Да, така мисля, че ще се случи. Това да притежаваш кола, според мен, вече е старомодно. Мисля, че все повече хора ще започнат да използват превозни услуги и все по-малко ще притежават собствена кола. Това си личи и по нарастващия брой на самоуправляващи се коли, дори няма да са необходими шофьори.
Триш Риган, Блумбърг: И транспорта ще се свежда до това да стигнеш на определено място. Но, Дейвид, все още има хора, които обичат да шофират!
Дейвид Мафуда, главен изпълнителен директор на Bandwagon: И ще продължават да обичат. На мнение съм, че това все повече ще се превръща в любителско занимание.