fallback

Защо Burger King иска в Канада

26.08.2014 | 12:34

 

Уил Салабу, анализатор при Stephens Inc. и Зак Милър от Bloomberg обсъждат преговорите на Burger King за купуване на Tim Hortons и намеренията им да преместят седалището на компанията в Канада. В разговора участват Ерик Шатцкер, Оливия Стърнс и Джули Хаймън от "Market Makers."

Джули Хайман(Bloomberg):

От стратегическа гледна точка на клиентите, няма много голяма логика.

Burger King, както и много други ресторанти за бързо хранене, се опитват да разраснат бизнеса в Северна Америка.

А Tim Hortons може да спомогне точно за това бързо развиване на бизнеса.

Както обсъждахме с Ерик по-рано, не може да се твърди, че Tim Hortons е разпознаваемо име в Америка.

Можете ли да си представите, че тази верига ресторанти ще подобри бизнеса за бързо хранене?

Например, кафето на Tim Hortons да започне да се продава в Burger King?

Въпросът е, това реалистично предложение ли е?

И има ли реална стойност за бизнеса?

Защото Tim Hortons имат проблеми и без друго.

 

Оливия Стърнс(Bloomberg): В наши дни веригите за бързо хранене се конкурират. Tim Hortons ще донесе ли някакво предимство пред конкурентите, като Chipotle и Panera?

Джули Хаймън (Bloomberg):  Що се отнася до закуските, пред Panera, да. Но за Starbucks…

Ерик Шатцкер(Bloomberg): Какво казвате? Tim Hortons се опитват да се установят в Америка от доста време. Имат над 150 локации, но не правят много пари тук. Jorge Paulo Lemann, геният-милиардер зад 3G Capital и хората от Burger King знаят как да направят Tim Hortons и в частност американската част от бизнеса в нещо по-доходоносно?

Уил Салабу(анализатор от Stephens Inc): Според мен това е вероятно да се случи. Има малка вероятност да се предлагат кафета и някои закуски в Burger King освен ако не се направи обратното – Burger King да бъде предлаган в Tim Hortons.

Но това мисля, че е малко вероятно, защото това е доста голяма финансова транзакция.

fallback
fallback