Уил Салабу, анализатор при Stephens Inc. и Зак Милър от Bloomberg обсъждат преговорите на Burger King за купуване на Tim Hortons и намеренията им да преместят седалището на компанията в Канада. В разговора участват Ерик Шатцкер, Оливия Стърнс и Джули Хаймън от "Market Makers."
Джули Хайман(Bloomberg):
От стратегическа гледна точка на клиентите, няма много голяма логика.
Burger King, както и много други ресторанти за бързо хранене, се опитват да разраснат бизнеса в Северна Америка.
А Tim Hortons може да спомогне точно за това бързо развиване на бизнеса.
Както обсъждахме с Ерик по-рано, не може да се твърди, че Tim Hortons е разпознаваемо име в Америка.
Можете ли да си представите, че тази верига ресторанти ще подобри бизнеса за бързо хранене?
Например, кафето на Tim Hortons да започне да се продава в Burger King?
Въпросът е, това реалистично предложение ли е?
И има ли реална стойност за бизнеса?
Защото Tim Hortons имат проблеми и без друго.
Оливия Стърнс(Bloomberg): В наши дни веригите за бързо хранене се конкурират. Tim Hortons ще донесе ли някакво предимство пред конкурентите, като Chipotle и Panera?
Джули Хаймън (Bloomberg): Що се отнася до закуските, пред Panera, да. Но за Starbucks…
Ерик Шатцкер(Bloomberg): Какво казвате? Tim Hortons се опитват да се установят в Америка от доста време. Имат над 150 локации, но не правят много пари тук. Jorge Paulo Lemann, геният-милиардер зад 3G Capital и хората от Burger King знаят как да направят Tim Hortons и в частност американската част от бизнеса в нещо по-доходоносно?
Уил Салабу(анализатор от Stephens Inc): Според мен това е вероятно да се случи. Има малка вероятност да се предлагат кафета и някои закуски в Burger King освен ако не се направи обратното – Burger King да бъде предлаган в Tim Hortons.
Но това мисля, че е малко вероятно, защото това е доста голяма финансова транзакция.