fallback

Мобилната реклама донесе 61% ръст на приходите на FB

Джон Ерликман, Bloomberg

24.07.2014 | 07:42

Коментар на Джон Ерликман, Bloomberg.

 "42 цента на акция - това е печалбата на Facebook през последното тримесечие.

Очакванията бяха за 32 цента на акция, така че резултатите са доста по-добри от прогнозите.

Колкото до приходите на компанията - те достигат  2.9 милиарда долара, което също е малко над предварителните прогнози на експертите.

Можем да припомним, че за същото тримесечие на миналата година социалната мрежа генерира приходи от около 1,8 милиона. Тоест увеличението на годишна база е с около 1 милиард долара.

Как се развива бизнесът на компанията?

В момента от Фейсбук твърдят че имат около 1,3 милиарда активни потребители всеки месец, като броят им отчита лек ръст спрямо предходното тримесечие.     

Един милиард от тези хора влизат в социалната мрежа през телефоните си.

Именно затова компанията се фокусира върху мобилните реклами.

И като говорим за постъпленията, близо 2.7 милиарда от общите приходи на Facebook са от реклама, т.е. огромната част от тях.

Увеличението спрямо миналата година е с 67%.

През първото тримесечие растежът достигна 82%, така че имаме известно забавяне на темповете, с които се увеличават рекламните приходи, но въпреки това те си остават впечатляващи.

62% от рекламните постъпления се падат на мобилните реклами.

Тази тенденция е устойчива, Facebook отдавна се опитваше да постигне тази цел. И сега изглеждат достатъчно добре позиционирани, заедно с компании като Google, за да спечелят от тази мобилна еуфория."

fallback
fallback