Хората харчат повече за пътувания, отколкото за стоки

Сара Кинлан, ст. вицепрезидент MasteCard Advisors

11.07.2014 | 17:42
Хората харчат повече за пътувания, отколкото за стоки

Сара Кинлан, ст. вицепрезидент MasteCard Advisors

Едно от нещата след рецесията, които виждаме по цял свят е как хората искат да пътуват, търсят нещо ново.

Има промяна - не искат вече стоки. Искат да пътуват. Да вечерят навън. Да гледат изкуство.

Характеристиките се променят.

Това ще доведе и повече хора в този страхотен град, Лондон.

Как забавянето в развиващите се пазари или геополитическите промени се отразява в данните ви? Вие открихте, че хората от различни развиващи се пазари пътуват, нали?

Сара Кинлан, ст. вицепрезидент MasteCard Advisors: Така е. И харчат по различен начин.

Двете икономики, които харчат най-много са Съединените щати и Великобритания.

Цялото интервю - във видеото