Главният изпълнителен директор на Amazon, Джеф Безос води компанията към домовете на потребителите с новата конзола за 99 щ.д., позволяваща цифрова доставка на предавания, филми, музика и игри.
Най-големият в света интернет ритейлър представи Fire TV, малката черна кутия, готова за незабавна доставка.
Брайън Блеър, анализатор Rosenblat Securities смята, че компанията вече имат доста медийно съдържание, но и игри и облак, с които атакуват Netflix и производителите на електронни игри. "Вместо за 60 долара, получавате висококачествени игри за около 2 долара, смята Блеър".
Средата в САЩ е силно конкурентна, но въпреки това никой друг не предлага всичко това заедно. На това залага Amazon. Roku има много канали, Apple TV има доста богато съдържание и собствена екосистема. Но никой не дава всичко заедно, по този начин - това ще бъде предимството им, смята Блеър.
Amazon се опитва да заобиколи кабелните мрежи, особено Comcast и Time Warner Cable, и да влезе в хола на всеки американец.
За да се пребори с Netflix обаче трябва да намерят чудесни режисьори и чудесно оригинално съдържание. Amazon не само да се опитва да бъде платформа за разпространение, но и да създава програми.