Всяка година в класацията взимат участие над 20 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания и емоционална привързаност към брандове.
Класацията се провежда в три етапа. Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu след предварителна регистрация. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт.
Първият етап стартира на 25 май и ще продължи до 31 май. По време на тази една седмица потребителите ще отсеят Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли, които продължават в следващ кръг.
Втори етап ще се проведе от 8 юни до 14 юни, като в този период потребителите решават кои 3 марки във всеки отрасъл ще продължат в трети последен кръг на класацията.
Трети етап стартира на 22 юни и ще продължи до 28 юни включително. На този етап потребителите ще определят марка №1 във всяка категория.
Медийни партньори на класацията са сп. Business lady, Mail.bg, Radar.bg, Хайлайф, b2bmedia.bg, Bulevard.bg и Svejo.net.