ФБТИК отбеляза двойна годишнина: 10 г. от създаването си като търговска камара и 20 г. от основаването си като Френско-български бизнес клуб.
Триста гости, главно представители на бизнеса, дипломати , търговските камари и правителството, уважиха събитието, което бе под патронажа на министъра на икономиката Божидар Лукарски.
Официалните гости, както и домакините, направиха положителна равносметка за двустранните бизнес отношения. Министърът заяви, че въпреки трудностите, свързани с икономическата и финансова криза, България, за разлика от други страни в региона, е запазила своята макроикономическа и финансова стабилност.
Френският посланик, Н.Пр. Ксавие Лапер Дьо Кабан, председателят на ФБТИК, Стефан Дюлае и министър Божидар Лукарски изразиха своето единодушно мнение, че България има сериозни предимства и може да предложи добри възможности на френския бизнес, започвайки от стратегическата локация на страната, която е един значим фактор. Но също така подчертаха необходимостта да се изгради имидж на България в чужбина, която до този момент остава непозната като пазар, включително и за френските инвеститори. Това беше потвърдено наскоро и от държавния секретар по европейски въпроси на Франция, г-н Харлем Дезир, по време на бизнес форум в Париж, състоял се на 15-ти април тази година, с цел популяризаране на България като добра дестинация за инвестиции.
ФБТИК е част от CCI France International (международна мрежа на френските търговски камари в чужбина), която днес наброява 112 камари в 82 страни по целия свят.
През 1994 г. Бизнес клубът бива създаден от около 20 компании-основатели. Днес, като търговска и индустриална камара, организацията наброява над 200 членове. Медийна група България он ер член на Камарата от края на 2014 г.
Главните партньори на събитието, сред които и членове основатели бяха Citroen; BNP Paribas; ALD Automotive; Penkov Markov & Partenaires; Servier; Peugeot, с медийната подкрепа на България он ер.