Лятото е вдъхновение - красиво, осезаемо и безкрайно като морето. Красотата на този сезон намери своето място, превъплътена в прекрасни рисунки върху бъчви на Катаржина Естейт в един от най-романтичните градове Созопол.
Дървените бъчви, в които са създавани едни от най-добрите вина на Катаржина, се превърнаха в художествени платна, където възпитаниците от НУИПД "Дечко Узунов", гр. Казанлък изразиха собственото си виждане за красота, море и летни приключения.
Арт уикендът е част от ежегодната програма за социална отговорност на една от най-иновативните български изби, в подкрепа на млади хора с изявен талант в областта на изкуството. Тази година учениците използваха за своето вдъхновение уникалната концепция на етикетите от серията Contemplations, един от знаковите брандове на Катаржина Естейт.
Красивите етикети могат да удивят всеки ценител на изкуството и напитката на боговете! Те са предизвикателство за въображението и ума. Самите етикети са с интересна история и до този момент са създадени над 200. Всеки от тях е своеобразен шедьовър с оригинална идея и е дело на дизайнерите на Катаржина Естейт – независимо дали съдържат елементи на изобразително изкуство, литература, наука, фолклор и др. Уникалната концепция на Contemplations са шестте бутилки вино в един кашон, но с различни етикети.
Бъчвите бяха изрисувани с различни морски елементи – риби, октоподи, морски вълни, дори и миниатюрни морски рачета. Арт уикендът беше осъществен и с подкрепата на Yacht Club Marina Sozopol, на чиито понтони бяха разположени бъчвите, своеобразни произведения на изкуството.
Рисуващите ученици се превърнаха в атракция, на която гостите на Созопол се радваха от сърце.
Четките грабнаха и няколко деца, случайно преминаващи покрай мястото на събитието. Те оставиха също своя отпечатък върху бъчвите, които впоследствие ще бъдат предоставени на различни места, включително и в самата изба. Една от бъчвите ще остане да краси Yacht Club Marina Sozopol до края на сезона.