Остават 20 дни до края на втория етап от кампанията „Място в сърцето”, която се осъществява с медийното партньорство на Bulgaria On Air. До края на януари 2014 всеки може да изпрати предложение за най-емблематичното място сред номинираните 12 града на http://myastovsarceto.bg/Index.php.
Към момента най-много предложения са изпратени за Пловдив и Варна, следвани от Сливен и Бургас. Най-малко са предложенията за Ямбол и Кърджали.
Националната кампания „Място в сърцето“, организирана от Фондация „Работилница за граждански инициативи“, стартира в началото на месец октомври 2013 и има за цел, чрез набирането на дарителски средства да възстанови, ремонтира или реновира символни места за гражданите на 12 града в страната.
Сред получените вече предложения са такива на емблематични паметници като „Пантеонът” в Бургас, „Старата часовникова кула” в Сливен, Паметникът „Самарско знаме“ над Стара Загора, паметникът на Ран Босилек в Габрово, парка „Лаута“ в Пловдив, Старата гимназия в Кърджали и т.н.
Предложени са и Старата къща на "Александровска" 26 в Бургас или пък Старата музикална гимназия в Русе и площад „Възраждане“ в Плевен.
Една от интересните номинации е свързана с облагородяване на средата около Старият бряст в град Сливен. Дървото-символ на града преди по-малко от месец спечели в националния конкурс "Дърво с корен 2013" и беше избран да представи страната ни в престижният конкурс "Дърво на Европа 2014".
Следващият етап от кампнията стартира на 1 февруари. В него журито ще избере по три обекта от всеки град, които ще бъдат подложени за гласуване в сайта на кампанията. Целта е да се избере по едно място от всеки град, за което да стартира дарителска кампания.