Bulgaria ON AIR спечели наградата "Златно сърце"

Отличието се връчва за втори път на медийната група заради трайната и ангажираност с темата образование

05.11.2015 | 23:00 Редактор:
Bulgaria ON AIR спечели наградата
Bulgaria ON AIR спечели наградата "Златно сърце"
Двадесет и два благотворителни проекта и социални инициативи в общо 11 категории получиха официално признание във второто издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце” на списание Business Lady. 

Медийна група Bulgaria ON AIR бе отличена за втори път с отличието заради активната и дейност в подкрепа на българското образование.

Още по темата

Сред наградените имаше представители на частния сектор, медиите, образователните институции и неправителствените организации. В каузата "спортни инициативи" бяха отличени усилията на Актавис в подкрепа на футболния клуб „Марек” и цялостната социална отговорност на бутилираща компания „Хисар” в областта на спорта.

 

В каузата "здравеопазване и издравни инциативи"  награди получиха GSK Bulgaria за кампанията си „Приказки без край”; медицински комплекс „Сердика” за социалните услуги, които предлага на своите пациенти; Пощенска банка за проекта „Най-добър старт за всяко дете“. Девня Цимент пък грабнаха приза в две категории - здраве и безопасност на работа  и Зелена планета, респективно за Политиките си по Здраве и безопасност на работа и Опазване на околната среда. Кока Кола ХБК България беше отличена за втора поредна година, този път за зелената си инициатива „Моят зелен град” в каузата Зелена планета.

 

В една от най-широко застъпените в тазгодишното издание на „Златно сърце” категории  "цялостна социална отговорност и благотворителна дейност" , признание получиха три организации – Фабрика за майонеза „Краси” и Рефан България, които бяха отличени за цялостния си принос за множество здравни, културни и социални кампании. Евромаркет Груп бяха наградени за подкрепата на различни образователни, културни и спортни инициативи. В каузата "подкрепа на беззащитните" тази година заслужени овации обра Училище ЕСПА за своя социален проект „Акция Милосърдие - От деца за деца”.

 

Още по темата

ТЕД БЕД ЕАД бяха отличени за своя принос в сферата на "културни проекти" , а Висшето училище по застраховане и финанси (ВУЗФ) получи награда за инициативата си „Академия за новите бизнес лидери” в ресор "образователни кампании". В категория МЕДИИТЕ И СОЦИАЛНИТЕ КАУЗИ бяха отличени три обществено отговорни проекта – „Аз спортувам с The Voice”, на радио и телевизия The Voice; „Международни конференции: Образование и бизнес”, на медийна група Bulgaria ON AIR и „Пътуващо лятно кино с БНТ 1”.

В категория „Неправителствени организации в действие” награди получиха няколко организации. Фондация „Майки за донорството”, които подпомагат бездетни двойки в борбата им да имат дете, както и Зонта клуб София за подкрепата на деца, лишени от родителски контрол и жените – надомни работници. Сред отличените бяха още Ротаракт клуб „София-Тангра” за кампанията им „Нашият език – това сме ние” и фондация „За нашите деца”, които набраха 150 000 лева за осигуряването на приемни семейства за десетки деца в шестото издание на „Вечер на добродетелите”. Рекламна агенция „Ай Ду Адвъртайзинг” пък грабна приза в категория "иновативни КСО практики" за своя оригинален социолно отговорен модел „Дари чрез бизнес партньор”.

Партньори на инициативата тази година са Business Lady Club, радио Витоша и радио Фокус, интернет порталите Mail.BG, Radar.BG, Хайлайф, ИА ФОКУС, b2bmedia, Manifesto.BG.