Милиони офиси по цял свят, но нещо общо в тях: досаден колега

Говори на висок глас, презапасява се офис консумативи, клюкарства и слуша музика твърде високо - познато ли ви е?

14.06.2015 | 09:30 Редактор:
Милиони офиси по цял свят, но нещо общо в тях: досаден колега
Милиони офиси по цял свят, но нещо общо в тях: досаден колега

Има милиони офиси по цял свят с десетки милиони работници в тях, но всички те имат едно общо в тях: досаден колега.

Бернард Мар е публикувал в LinkedIn техните отличителни черти и действия, а именно:

1. Говори на висок глас по телефона или използва високоговорителя му, за да дразни всички в офиса.
2. Споделя твърде много информация за лични си живот.
3. Постоянно моли за помощ за едни и същи технологични проблеми отново и отново, вместо да отдели малко време, за да се научи как да се оправя сам.
4. Идва на оперативките със закъснение, така че нещата трябва да се повторят.
5. Прави бъркотия в стаята за почивки или като цяло в офиса и не я почиства
6. Пише пасивно-агресивни бележки или постове и ги разпространява из офиса, вместо да поговори с някого и да се справи с проблема.
7. Изпива последната чаша с кафе или чай и не прави нови.
8. Презапасява се с офис консумативи.
9. Клюкарства за всички и всичко наоколо.
10. Слуша музика високо или по-лошо пее и си свирка.
11. Постоянно се опитва да започне разговор.
12. Постоянно изпраща "смешни" съобщения на всички в офиса.
13. Действа като "самозвана" офис-полиция (когато те не са управител или шеф)
14. Носи, подготвя и яде невероятно миризлива храна в офиса.
15. Променя нивото на климатика постоянно без да се запита за комфорта на другите в офиса.
16. Занимава се и върши лични неща по време на работа.
17. Оставя личния си телефон на звук по цял ден.
18. Краде храната на колегите си от общия хладилник.
19. Идва на работа, когато очевидно е болен от грип/ нещо, заразно.
20. Постоянно се грижи за личната хигиена на всички бюра.
21. Въобще не се грижи за хигиената на бюрото си.
22. Слага си твърде много одеколон или парфюм. Пръска се с тях на работа.
23. Организира безсмислени срещи и оперативки.
24. Не поема отговорност за грешките си или по-лошо - обвинява другите.
25. Пита за различни дарения - на подаръци, благотворителни организации, различни разпродажби на деца в училище за набиране на средства.
26. Задава неудобни лични въпроси към колегите си.
27. Споделя прекалено лични истории за това, какво е правил снощи/миналият уикенд.
28. Носи лакомства, сладки неща в офиса дори и да знае, че някои от колегите му са на диета.
29. Изяжда последните лакомства в офиса.
30. Съгласява се с шефа, без значение какво е казал само, за да изглежда по-добре.

Най-вероятно прекарвате по-голямата част от живота си именно с колегите си, така че се постарайте да бъдете мили и сериозни.