Club Investor. BG 16.06.2015 г. КАК СЕ ПРАВИ БИЗНЕС С КИТАЙ ?- част 3

темата на изданието на Club Investor.bg с Ивайло Лаков на 16 юни е: как да правим бизнес с Китай, кои са интересните сектори за китайските инвеститори, какви продукти могат да пробият на китайския пазар, може ли българският туризъм да привлече китайски ту

19.06.2015 | 11:55 Редактор:
Club Investor. BG 16.06.2015 г. КАК СЕ ПРАВИ БИЗНЕС С КИТАЙ ?- част 3
Club Investor. BG 16.06.2015 г. КАК СЕ ПРАВИ БИЗНЕС С КИТАЙ ?- част 3

Конкретно за Централна и Източна Европа Китай създаде инвестиционен фонд, който обяви през 2012, че разполага с 10 милиарда долара. Към днешна дата от този ресурс все още остава повече от милиард.

През 2013 г. стокообменът между България и Китай достига 1 милиард и 884 милиона щатски долара. България изнася най-много рафинирана мед и медни сплави – това близо 60% от износа ни, внася най-много осветителни тела, части за мотоциклети и велосипеди, най-различни машини и апарати.

Един от популярните в Китай продукти е българско кисело мляко, произвеждано от шанхайска компания и брандирано под името Момчиловци.