Форуми като този във Франция, излагането на тракийското злато, срещите на високо равнище са безспорен успех и трябва да се случват колкото може по-често. Ефектите от тях се мултиплицират на различни нива и може би носят дивиденти на страната ни. Лошото обаче е, че нямаме стратегия за имиджа, който искаме да градим на България. И това е така, защото сме позагубили представа за конкурентните си предимства. Ниските цени по морето или на работната ни ръка не са конкурентни предимства, за разлика например от добрите програмисти. В каква посока да се опитваме да градим имидж и какви форуми да организираме, какви туристи да се опитваме да привлечем, кой трябва да прави тези стратегии, кой да ги изпълнява, кой да дава парите за имидж и реклама и кой да решава как да се харчат? Това са част от въпросите дебатирани в третата част на предаването. Можете да проследите разговора в прикаченото видео: