От месец март 2016 година, клиентите на OMV имат възможност да дегустират първата серия гурме сандвичи по уникална рецепта на популярния шеф Андре Токев и да превърнат пътуването си в истинско кулинарно пътешествие. Италиански, Баварски, Франкфуртер, Вегетариански и Сладък сандвич – резултатът от партньорството на OMV с шеф Андре Токев. Прясно изпечен хляб и висококачествени продукти, както и оригинални съставки, примамват клиентите с перфектна визия и вкус. Компанията предвижда подмяна на асортимента от сандвичи няколко пъти в годината, за да осигури здравословно разнообразие с най-високо качество и превъзходен вкус, запазвайки отличната си позиция в негоривния бизнес сектор.
След успешното налагане на собствената марка кафе - VIVA, OMV България се фокусира върху разработването на разнообразно, здравословно и висококачествено предложение в категорията сандвичи, като взима под внимание световните тенденции в храненето на мобилните си клиенти и следва философията на марката: „We care more“. В стремежа си да осигурява винаги най-високо качество на предлаганите продукти и услуги, компанията предоставя на своите клиенти уникална възможност да се насладят по време на пътуване на истински кулинарни шедьоври. По рецепти на световноизвестния експерт и президент на Българската асоциация на професионалните готвачи шеф Андре Токев, новите пет вида сандвичи във VIVA превръщат всяко пътуване в незабравимо кулинарно изживяване.
"Приех поканата на OMV България да подготвя новото меню със сандвичи, тъй като за мен OMV е символ на качество. През всички тези години като клиент на компанията, никога не съм останал разочарован от нивото на обслужване. Предоставих рецептите на моите любими сандвичи и проведох обучения на персонала за приготвянето им. Застанах с лицето си зад тази кампания. Вярвам, че сандвичите на обектите на OMV ще съдържат винаги пресни съставки съгласно оригиналните рецепти, достигайки качеството, на което изключително много държа и изисквам както от себе си, така и от новия ми VIVA отбор.", каза шеф Андре Токев.
Като бранд, адресиран директно към хората, OMV работи изцяло в името на своите клиенти, с грижа към техните нужди и предпочитания. Според проучване на диетолози и експерти от водещи световни агенции, идеята за здравословно хранене става все по-популярна сред потребителите от цял свят, включително и в България. Статистиката сочи, че здравето е особено важен фактор при взимане на решение за покупка и че хората стават все по-внимателни при избора си на хранителни продукти. В тази връзка, проучване, направено от OMV България, показва, че продажбите на пакетирани и традиционни храни и печива на бензиностанциите, значително са намалели в полза на свежите и прясно приготвени сандвичи и ястия. Вземайки това предвид, решението на компанията да подмени портфолиото със сандвичи идва съвсем естествено. Така клиентите гарантирано ще се радват на висококачествени, прясно приготвени храни, съдържащи съставки характерни за сезона с отлични качества и вкус по всяко време на годината. За първите дни от старта продажбите надминават в пъти предварителните очаквания.
"Нашето внимание към детайла и фокусът върху нуждите на клиентите ни са в основата на доброто позициониране на OMV/VIVA на пазара. През годините сме доказали, че винаги сме се опитвали да се адаптираме, а доста често и да изпреварваме новите тенденции, поставяйки клиента на първо място и интересувайки се от неговите потребности и търсене. Именно за да отговорим на все по-големите очакванията към нас, въведохме новите сандвичи по рецепта на шеф Андре Токев, с което вярваме, че ще задоволим взискателния им вкус. Наблюдавайки реакцията на клиентите, дни след пускането им в продажба, вярваме, че това е само началото на едно успешно сътрудничество", коментира Петър Величков, Управител на OMV България.
Регулярната подмяна на портфолиото сандвичи следва да бъде правена няколко пъти в годината съобразно сезона и вкусовите предпочитания на клиентите. Мислейки за бъдещето в перспектива, OMV България се стреми да разбира своите клиенти все по-добре, търсейки непрекъснато обратна връзка. Като лидер в негоривния бизнес сектор, стратегията на компанията е фокусирана върху запазване на потребителска лоялност, предоставяйки винаги отлично ниво на обслужване и грижа за клиента.
Допълнителна информация:
Меню сандвичи:
Вегетариански сандвич с хляб от елда (Рустик багета от елда, кьопоолу, нахут, саламурено сирене, маслинова паста, магданоз, печени сусамени семена)
Италиански сандвич (Чиабата, зехтин Екстра Върджин, Мортадела Пистачо, салам, Моцарела, песто, балсамик сироп, рукола, мариновани чушки)
Баварски сандвич (Леберкез, немско кисело зеле, чипс лук, Кайзер земел, мариновани чушки, зърнеста горчица, майонеза)
Франкфуртер сандвич (Хот дог хлебче, майонеза, кетчуп, кисели краставички, чипс лук, франкфуртер)
Сладък сандвич (Белгийска вафла, Нутела, пудра захар)
Андре Токев
Основател на Българската асоциация на професионалните готвачи (БАПГ), официално жури на най-престижния конкурс за професионални готвачи в Европа "Bocuse d'Or" и носител на единствената за източна Европа диплома – Global Masterchef Degree. Храната за него всеки път е едно ново изживяване и носи преди всичко настроение. В работата си Андре държи предимно на качеството – качество по отношение на продуктите, качество във вида, аромата и вкуса на ястието. И тъй като марката OMV за него е именно символ на качество, той с удоволствие предоставя на компанията любимите си рецепти за сандвичи, вярвайки, че те ще бъдат приготвяни и поднасяни на клиентите с професионализъм и специално отношение.
Shopper Trends 2015
Резултатите от проучването „Shopper Trends”, проведено от Нилсън България за 2015 г. потвърждават традиционно силната позиция на OMV/VIVA и високия индекс на сила на марката в канал „Модерна търговия – удобни магазини“ (Convenience Channel) в България.
OMV – публична компания с ограничена отговорност
С консолидирани приходи от 36 милиарда евро и персонал от 25,500 души през 2014 г., OMV Aktiengesellschaft е една от най-големите индустриални компании на борсата в Австрия. В сектор Проучване и Добив, OMV притежава силна база в Румъния и Австрия, както и балансирано международно портфолио. Дневното производство през 2014 г. е от около 309,000 нефтени барела. В сектор Рафиниране и Маркетинг, OMV има годишен рафиниращ капацитет от 17.4 милиона тона и към края 2014 година приблизително 4,100 бензиностанции в 11 държави. OMV оперира в Австрия газо-преносна мрежа и хранилища за съхранение на газ в Австрия и Германия. През 2014 година, обемът на продажбите на газ възлиза на 123 TWh.
Допълнителна информация за VIVA
OMV центровете за услуги предлагат от 1994 година много повече от гориво на своите клиенти. Зоната на магазина и ресторанта, както и предлаганите услуги в обектите на OMV, постоянно се подобряват, за да удовлетворят нуждите на клиентите на OMV. VIVA създава една нова култура на бензиностанциите, която превръща спирането на обекта в приятна почивка от забързаното ежедневие и се характеризира с високо качество на средата, топ качество на продуктовата гама и персонал, ориентиран към клиента.
В допълнение на прясно приготвените закуски, VIVA също така предлага повече от 1,500 пазарни артикула от ежедневна необходимост, органични продукти, FAIRTRADE – сертицифицирано кафе, подаръци, VIVA винотека и други. Има почти 900 OMV бензиностанции с VIVA в девет Европейски държави простиращи се от Германия до Румъния, включително 180 в Австрия.