МЕТРО Кеш енд Кери търси звездите на малкия и среден бизнес в България

С медийната подкрепа на България он ер

24.04.2015 | 17:17 Редактор:
МЕТРО Кеш енд Кери търси звездите на малкия и среден бизнес в България
МЕТРО Кеш енд Кери търси звездите на малкия и среден бизнес в България
  • „Звездите на МЕТРО“ ще донесат 10 000 лева за социално ангажиран проект в подкрепа на малките общности
  • Независимите предприемачи ще могат да разкажат своите истории в страницата на кампанията www.metro.bg/stars, а гласуването в тяхна подкрепа ще продължи до 20 юни, за да определи 10-те финалисти
  • Крайният победител ще стане известен на 26 юни след вот на жури от представители на неправителствени организации, медийни партньори и бизнеса

 

Ако си независим предприемач или собственик на малък или среден бизнес в България и развиваш социално отговорни проекти в подкрепа на общността, то твоята компания може да бъде една от „Звездите на МЕТРО 2015“. Веригата за търговия на едро МЕТРО Кеш енд Кери България търси да отличи „звездите“ на малкия и среден бизнес, за да връчи една голяма награда на стойност 10 000 лева и десет допълнителни финансови награди.

Много предприемачи и фирми организират локални социални инициативи, но, за разлика от големите компании, рядко получават признанието на обществото. Независимите предприемачи често подкрепят обществени прояви, подпомагат местни църкви и домове за деца в неравностойно положение или със собствени средства изграждат цели градини и паркове. МЕТРО търси точно хората, чиито добрини често остават в рамките на малкия квартал. Сега те могат да спечелят 5 000 лв. в брой и още 5 000 лв. в подкрепа на свой бизнес проект, като споделят своята история на www.metro.bg/stars до 20 юни.

Кампанията не е ограничена само за клиенти на МЕТРО, а е отворена за участие за всички български предприемачи, които подкрепят или създават собствени каузи в помощ на определени социални групи, на своите съграждани или организации, които изпитват потребност от такава подкрепа.

Всеки един участник може сам да разкаже своята история, да приложи снимки и видео материал през онлайн формуляра достъпен на www.metro.bg/stars, за да генерира собствена подстраница за проекта си. На нея потребителите могат да разгледат подробности и снимки и да решат кои проекти да подкрепят със своя глас. Именно онлайн гласуването ще определи и десетте проекта, които ще достигнат до финалния кръг на кампанията на 20 юни.

Големият победител в „Звездите на МЕТРО 2015“ ще бъде определен от жури с представители на бизнес, медии и неправителствени организации и ще стане известен на 26 юни. Освен десетте финалисти, избрани от публиката, във финалното гласуване ще бъде включена и една допълнителна история, която журито е сметнало за “вдъхновяваща”, но не е успяла да събере достатъчно подкрепа от онлайн гласуването.

Това е втората поред кампания „Звездите на МЕТРО“. През 2014 година МЕТРО България организира първото издание на проявата, като част от световната кампания на компанията. Със свои истории в кампанията се включиха стотици предприемачи от различни населени места на България. Победител стана собственикът на счетоводна фирма Антон Димов с историята „Да си различен е привилегия голяма“ за работата му с фондация „Помощ за лица с проблеми в развитието“, насочена към подкрепа на деца и младежи от аутистичния спектър.

 „Звездите на МЕТРО 2015“ е награда за малките фирми с големи сърца, с която МЕТРО Кеш енд Кери България още веднъж подкрепя независимия бизнес у нас.“, казва Вероника Пунчева, управляващ директор на МЕТРО България. „Усилията, енергията и ентусиазмът, които независимите предприемачи влагат в ежедневната си работа, са това, което вдъхновява МЕТРО да бъде техен партньор и да работи в тяхна подкрепа. На това се базира и новото позициониране на компанията, „YOU & METRO” - само онези, които безрезервно инвестират своето време, амбиция, креативност и страст в подкрепа на своите клиенти, ще се развиват успешно, заедно с тях.“

„Една от целите, които Български дарителски форум си поставя, е дарителството и корпоративната социална отговорност да не са приоритет само на големите компании. „Звездите на МЕТРО“ е проект, който дава възможност да постигнем точно това. Кампанията на МЕТРО е с ясни и прозрачни правила и е насочена към хората от малкия и среден бизнес, които в страни с развита корпоративна социална отговорност най-често генерират проекти и поемат ангажименти в подкрепа на малките общности.“, казва Красимира Величкова, изпълнителен директор на Български дарителски форум. „Наличието на такива проекти е гаранция, че обществената среда се модернизира и се радва на устойчивост. Вярвам, че освен признание за малките фирми, нашето партньорство ще информира и допринесе за налагането на успешни и съвременни дарителски практики сред независимите предприемачи.“   

Освен Български дарителски форум, в подкрепа на кампанията се включват bTV, Медийна група България он ер , специализираното издание за бизнес с бързооборотни стоки „Регал“, новинарският портал Offnews, Лайънс клуб България.