Клиентите на ЦКБ дават най-висока оценка на качеството на обслужване и продуктите на своята банка
20.03.2015 | 10:22
В периода от 17.12.2014 г. до 03.01.2015 г. е проведено национално проучване в България по поръчка на MasterCard Europe. Извършеното от независима международна агенция допитване e с акцент върху ползването на банкови карти в страната, степента на удовлетвореност на клиентите от качеството на обслужване от банковите институции и от предлаганите банкови услуги и др.
Още по темата
Резултатите от анкетата открояват изключително добрите постижения на „Централна Кооперативна Банка” (ЦКБ) във връзка с развитие на портфолиото от банкови продукти, поддържане на високо качество на обслужването и коректно отношение към клиентите, както и постигане на ключови пазарни позиции.
От гледна точка на цялостно банково обслужване, изводите от проведеното в България проучване са, че ЦКБ е една от седемте банки със съществено пазарно присъствие и значим брой клиенти. Още по-важен акцент от проучването е, че ЦКБ е възприемана като една от двете банки с най-висок процент на отлично обслужване. Такава оценка поставят 34% от клиентите, ползващи услугите на банката.
Проучването, проведено по инициатива на MasterCard Europe, акцентира в най-голяма степен на картовите операции. В тази връзка, изключително съществено е мнението на респондентите за банковите карти. Клиентите, които ползват основно услугите на ЦКБ, дават най-висока оценка за картовите продукти на банката в сравнение с клиентите, ползващи услугите на всички основни банки, издатели на карти в България. Всички лица, участвали в проучването на банковия пазар в България, ползват дебитни или кредитни карти, което допълнително увеличава значимостта на тази оценка.
„Централна Кооперативна Банка” акцентира на картовите продукти от висок клас, носещи допълнителни ползи за клиентите на банката. От 2013 г. банката започна да издава Debit MasterCard – карта от дебитен тип, която е с по-широко приложение и по-престижна в сравнение с картите Maestro. ЦКБ е първата банка в България и на Балканите, която предложи на своите клиенти World Debit MasterCard®, дебитна карта от изключително висок клас. World Debit MasterCard на ЦКБ предлага безплатна застраховка при пътуване в чужбина и достъп до всички удобства на бизнес салоните Витоша на Летище София и Sky Lounge и Jet Lounge във Виена; картата осигурява достъп до ексклузивни търговски оферти и повишена сигурност на плащанията.
„Централна Кооперативна Банка” акцентира на иновативните картови продукти, носещи допълнителни ползи за клиентите на банката. ЦКБ е една от първите банки в България, които стартираха издаването на безконтактни дебитни и кредитни карти MasterCard и безконтактни дебитни карти Maestro. Банката вече е издала над 138 000 безконтактни карти от тези два бранда. Безконтактните плащания осигуряват на потребителите много по-бърз начин да платят в търговските обекти само с едно приближаване на картата до ПОС терминала.
Резултатите от проучването, проведено по поръчка на MasterCard Europe, категорично демонстрират водещите позиции на „Централна Кооперативна Банка” при предлагане на банкови продукти за физически лица. Клиентите, които ползват основно услугите на ЦКБ, дават най-висока оценка от всички респонденти за своята банка. На тази база ЦКБ е на първо място в България по привлекателност на издаваните банкови карти, на второ място по разнообразие на предлаганите кредитни продукти и по привлекателност на програмите за лоялност.
ЦКБ предлага на своите клиенти възможността да се възползват от множество отстъпки чрез програмите за лоялност CCB Club и CCB Bonus. Партньори в програмата CCB Club са компании като ЛУКОЙЛ, „България Ер”, „Армеец”, Мтел, Happy Bar&Grill, Sport Depot и др.
Притежателите на карти MasterCard и Maestro от ЦКБ получават големи отстъпки при подбрани търговци в България, участващи в каталога CCB Bonus на ЦКБ. Любителите на пазаруването имат възможност да се възползват от покупки на специални цени при търговските партньори и по двете програми.
Георги Константинов, изпълнителен директор на ЦКБ, отбеляза:
„Постоянният ни стремеж е максимално да обгрижваме нашите клиенти, като им предлагаме богато портфолио от кредитни и спестовни продукти при изгодни финансови условия, в съчетание с иновативни банкови услуги в областта на картовите разплащания. Същевременно не забравяме, че най-важното за клиентите е да получават максимална прозрачност на условията по предлаганите продукти и постоянното подобряване на качеството на обслужване. Изключително позитивен е фактът, че ефектът от нашите усилия намира отражение в резултатите от независимо проучване, организирано от един от най-ценните ни партньори – MasterCard”.
Много висока е оценката на анкетираните лица за качеството на обслужване, коректността към клиентите, липсата на неясни или подвеждащи условия по банковите продукти на ЦКБ. Според проучването, клиентите на „Централна Кооперативна Банка” я поставят на първо място в България по качество на обслужването, по прозрачност на условията и размер на таксите по банкови продукти, както и по отношение на персонално обслужване и консултиране на клиентите.
Респондентите ценят и удобството от избора на ЦКБ за обслужваща банка. ЦКБ е определена като банката, осигуряваща на своите клиенти най-голяма близост и достъпност на мрежата от банкови клонове и банкомати.
Това позициониране на „Централна Кооперативна Банка” в сравнение с другите банки в България представлява признание за постигнатите високи резултати и качество на предлаганите от банката продукти и услуги. Проучването е с висока степен на представителност, като са обхванати 831 респонденти в цялата страна.
За допълнителна информация:
Централна Кооперативна Банка, cards@ccbank.bg, +0800 11 400
Харесайте страницата ни във Facebook
ТУК