Акциите на компаниите за социални мрежи и социални медии изживяха фантастичен разцвет в периода между средата на 2013 г. и края на 2014 г. Акции като тези на Facebook, Twitter или на Yelp, социалната мрежа за онлайн оценки и препоръки за местния бизнес, са сред компонентите в бранша, които се смятат за пример, и редовно разглезват инвеститорите с гигантски печалби.
След борсовия дебют през 2012 г. книжата на Facebook се обезцениха до 15 долара за брой, преди да скочат до 97 долара.
Акциите на Yelp увеличиха четирикратно стойността си от април 2013 г., а книжата на Twitter поевтиняха през май 2014 г. с почти 30 на сто, значително под емисионната цена, само за да се покачат след това до 70 долара за брой. Но сега по-важното е инвеститорите да чуят предупредителния сигнален звънец, пише в свой анализ германският Handelsblatt.