Google инвестира в бизнес развитието на партньорите си в над 30 държави чрез специална коучинг програма - Google Partners Business Coaching. България също е част от проекта, наред със страни като Великобритания, Япония и други. Обучението за поканените партньори е безплатно, стана ясно на един по-ранен етап.
Подробности за целите на програмата сподели пред www.bgonair.bg Пламен Петров от Equinox Partners, който ще проведе и обучението в България.
Ето и цялото интервю:
Каква е необходимостта, според Вас, от подобно обучение именно на представители в медийната област?
Необходимостта за реализиране на програмата възниква от желанието на Google да предостави възможно най-модерните и работещи форми на подкрепа на бизнес развитието на своите партньори. Бизнес коучинг програма е насочена към собствениците и управителите на дигитални агенции, които са сертифицирани партньори на Google в България. Преминавайки през програмата, те ще имат възможност да задвижат реални и трайни подобрения на бизнеса си чрез повече стратегическа работа и фокусиране върху решенията с висока добавена стойност.
Каква е ролята на Google в партньорството ви?
Google създава Бизнес коучинг програмата и финансира реализирането й, което се осъществява чрез компании, които са експерти в използването на коучинг подхода в отделните държави. За България това е Equinox Partners, която беше избрана на база на отличните референции от клиенти, устойчиво реализирани предишни подобни проекти, както и заради успешното преминаване през процеса на строга селекция от мениджърите на проекта в САЩ.
Провежда ли се в други страни и какви са целите й да се осъществява в такъв мащаб?
Програмата в момента се реализира в над 30 държави, като България е във втората вълна на пускането й заедно с държави като Япония, Канада, Бразилия и други. Подготовката за тази втора вълна започна в началото на годината, когато заедно с горните държави преминахме през интензивно обучение за водене на програмата в офиса на Google в Буенос Айрес, Аржентина.
Целта за провеждането на програмата в този голям мащаб е да се осигури равнопоставен достъп до експертна коучинг подкрепа на Google партньорите, като по този начин се стимулира тяхното бизнес развитите независимо от географското местоположение.