Мобилните услуги движат растежа: Qunar

02.12.2014 | 11:59
Мобилните услуги движат растежа: Qunar

Съоснователят Qunar.com, най-популярната китайска туристическа платформа със 75 млн месечни посещения /iResearch/ твърди, че мобилните услуги осигуряват най-голямата част от растежа на компанията.

От Пекин СС Джан разговаря с Енджи Лау в студиото на Bloomberg TV в Хонконг.

На мандарин qunar означава "Къде да отидем?".


Още по темата

Защо китайските туристи толкова обичат да пътуват? Над 100% ръст имаме за третото тримесечие.

Всъщност мобилните устройства са главен двигател на растежа. В момента около 40% от приходите идват от мобилните услуги, чрез които реализираме половината си продажби.

Все повече китайски потребители не използват десктоп компютър или имат слаба връзка.

Докато мобилните устройства могат да бъдат носени навсякъде, дори и при пътуване и носят ръст за нас.

 

Къде пътуват китайците?

Пътуват в страната и чужбина.

При международните пътувания най-вече избират страни от ЮИ Азия, Южна Корея и Япония.

 

Кажете ни за нивото на потребителите - те искат да пътуват, записват се чрез мобилни устройства. Това позволява на много повече хора да имат достъп до вашия сайт.

Но на потребителско ниво как успявате да увеличите потребителите? Дайте ми процент на ръста.

Нашите потребители от двата пола, за последната година са около 22 милиона. Ръстът е 50%. Ние растем като клиентска база и като честота на покупките.

 

През август тази година казахте, че ще се интересувате да се разширявате в сектора на сливания и придобивания. Имате ли някаква идея за придобивания - какво можете да ни кажете?        

Имаме някои по-малки сделки. Нищо не сме обявявали, защото още не са приключени и няма какво да съобщим.

 

Инвеститорите искат да знаят за по-общата ви стратегия. Ако не чрез придобивания, как ще се справите с конкуренцията си като Ctrip и еLong?

Ние растем главно чрез органичен ръст. Виждаме много силен ръст на потребителите, при мобилните услуги. Имаме най-бързия ръст в сектора.

Нашата платформа стана втората най-посещавана платформа в Китай.

Ние сме най-бързо развиващата се компания. Ключът към растежа е да предлагаш добра цена и да използваш технологичните иновации, за да предоставиш повече избор на потребителите.