Крейг, добро утро и на теб. Какво означава това за Takata?
Крейг Трудел: Това е голяма история, която продължава месеци. Производителите на автомобили, които са използвали Takata за въздушните си възглавници сега изтеглят около 32 милиона автомобила само в САЩ.
И сега те се обръщат към други компании, за да заменят въздушните възглавници на Takata.
Това е първият път, когато производители на автомобили излизат и казват, ще сменим въздушните възглавници на Takata.
В случая с Chrysler става въпрос за 4 милиона автомобила. И Chrysler казва, знаете ли какво, вместо да разчитаме на Takata за замяната на въздушните възглавници, ще се обърнем към друга компания – TRW, която е друг голям производител на въздушни възглавници.
Така че смяната на тези въздушни възглавници сега ще бъде извършена от TRW, вместо от Takata. И не само това.
Chrysler казва, че тези 50 хиляди клиенти, които вече са дошли и са сменили въздушните си възглавници, те ще се свържат с тези клиенти отново и ще им кажат, елате пак, този път ще ви инсталираме въздушни възглавници от TRW.
Така че това е доста сериозна стъпка и Chrysler потвърди, че решението е свързано с амониевия нитрит – химическият агент в въздушните възглавници на Takata, който е в центъра на тази разследвания и се предполага, че е причина за тези инциденти.
Според тях може би той не е безопасен. TRW използват друг химически агент, който според Chrysler е по-добър избор.