Как да продаваме успешно?

Целта при продажбите, както на компанията, така и на клиентите е да се достигне до взаимноизгодна сделка, коментира експерт

23.04.2014 | 10:44 Редактор: Ирина Георгиева
Как да продаваме успешно?

Недостатъчната мотивация по време на продажби е ключов недостатък на маркетинг експертите в България, коментира в Сутрешния блок на Bulgaria On Air експертът в областта  Георги Георгиев. Пред водещата Йоанна Николова той допълни, че продажбите изграждат голяма част в повечето видове бизнес у нас. Той подчерта, че целта при продажбите, както на компанията, така и на клиентите, е да се достигне до взаимноизгодна сделка. На тази тема са посветени и две бизнес обучения с гост лектор  Бърни де Суза.*

По думите на Георги Георгиев интересът към събитието „King of Sales” (букв.  „Кралят на продажбите”), което ще се проведе за четвърта поредна година у нас, е  огромен. На тазгодишното издание бизнесът ще разбере как да продава на четири различни типа личности и как с 15 вълшебни думи могат да се постигнат по-добри продажби.

Обученията ще бъдат фокусирани още върху това как да затваряме сделка, как по-лесно при студен контакт или при първоначален контакт маркетинг експертът да се сближава с клиентите си и т.н., допълни още Георгиев.

„Има много интересни неща, които можем да научим, чисто като поведение, тъй като и  ежедневните навици на всеки един от нас влияят върху ежедневната ни работа и връзката с клиенти,” посочи експертът.

Още от коментара му, чуйте в следващия видео материал:

 

 

* Бърни де Суза е международен лектор, преподавател и автор на бестселъри в областта на продажбите. Бърни де Суза е редовен гост в BBC Five Live и Sky TV, а негови публикации можете да прочетете в The Birmingham Post и The Telegraph. Маркетинг специалистът е изнасял лекции редом с имена като Робърт Кийосаки (автор на книгата "Богат татко, беден татко") и австралийския автор на бестселъри Алън Пийз.